Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Германістика в Україні
Поточний випуск
Архіви
Редакційний штат
Про нас
Подання
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Про журнал
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 19 (2024)
№ 19 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.32589/2408-9885.2024.19
Опубліковано:
2025-06-20
Статті
Когнітивні моделі з назвами кольорів на матеріалі німецької та киргизької мов
Гулзада Бексултанова
8-13
Підготовка майбутніх перекладачів у світлі набуття Україною членства в ЄС
Світлана Іваненко
22-31
З досвіду проведення тематичних семінарів на тему “Дидактизація навчальних матеріалів та їхнє використання у навчанні фахової німецької мови технічного спрямування” у країнах Кавказу
Гульдастан Guldastan, Аня Ланге
22-31
Відповідальність за формування осмисленої реальності: літературний переклад як діалог у творах Василя Стуса. “Пісня мандрівника” Гете та “Нічний спів блукача” Стуса
Денні Клаппер
31-41
Формування соціокультурної компетенції шляхом багатомовної міжкультурної комунікації
Володимир Ковтун
42-57
Посилення навчальної автономності у студентів, які вивчають іноземні мови, шляхом консультування – концепція та інструментарій
Аня Ланге
57-67
Мови меншин в контексті сучасної мовної політики: досвід Шотландії
Вікторія Лемещенко-Лагода
68-76
Громадяни чи клієнти та споживачі? Основні моменти боротьби за владу над цифровими сферами впливу, можливості контролю та способи регулювання: критика і неприйняття Закону ЄС про штучний інтелект
Мілютін Міхаель Нікль
76-96
Діахронічне дослідження фразеології на основі корпусної лінгвістики
Віра Школяренко
96-103
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Мова
Українська
English
Deutsch
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів