Курс підвищення кваліфікації щодо використання Chat GPT – презентація концепції викладання та перехресне дослідження, проведене в Киргизстані
DOI:
https://doi.org/10.32589/2408-9885.2023.18.304860Ключові слова:
цитування, джерело, наукове письмо, університетАнотація
У статті йдеться про Chat GPT та інші сучасні інструменти, розроблені з використанням штучного інтелекту, їх застосування у викладанні німецької мови у вищих навчальних закладах. Наводяться приклади вправ і завдань із використанням новітніх технологій для розвитку мовної компетентності та мовленнєвих навичок студентів. Аналізуються переваги і недоліки використання Chat GPT у навчальному процесі.
Представлено також дослідження, проведене в Киргизько-німецькому інституті прикладної інформатики та Національному технічному університеті Киргизстану, предметом якого було вивчення сприйняття, ставлення і застосування Chat GPT на заняттях з німецької мови. Стаття узагальнює результати проведеного дослідження.
Посилання
Sakib, S. I. (2023). What is ChatGPT? https://www.researchgate.net/publication/367794587_What_is_ChatGPT
Cambridge. (2023). ChatGPT (We need to talk). https://www.cam.ac.uk/stories/ChatGPTand-education
Firat, M. (2023). How Chat GPT Can Transform Autodidactic Experiences and Open Education? https://doi.org/10.31219/osf.io/9ge8m.
Božić, V., & Poola, I. (2023). Chat GPT and education. https://doi.org/10.13140/RG.2.2.18837.40168
Fuchs, K. (2023). Exploring the opportunities and challenges of NLP models in higher education: is Chat GPT a blessing or a curse? Frontiers in Education. Sec. Digital
Education, 8. https://doi.org/10.3389/feduc.2023.1166682.