Кооперативні соціальні та робочі форми на уроках німецької мови
Ключові слова:
інтерактивне навчання, мотивація, кооперативне навчанняАнотація
У статті йдеться про переваги застосування на занятті такого прийому реалізації інтерактивного навчання, як кооперативне навчання, а саме робота в парах, змінних трійках, малих групах. Ефективність цих прийомів з огляду на підвищення рівня мотивації студентів до активної участі у занятті розглядається на фрагментах занять з німецької мови як другої іноземної, які було проведено в рамках курсу підвищення кваліфікації за програмою німецького культурного центру Гете-Інститут.
Посилання
Методика навчання іноземних мов і культур: теорія і практика. Підручник для студентів класичних, педагогічних і лінгвістичних університетів /Бігіч О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е. та ін. / за загальною редакцією С. Ю.Ніколаєвої. – К.: Ленвіт, 2013. – 590 с.
Europarat: Gemeinsamer Europäischer Referenzrahmen für Sprachen: lernen, lehren, beurteilen. ‒ München: Langenscheidt, 2001.
Funk H., Kuhn Ch., Skiba D., Spaniel-Weise D., Wicke R.E. DEUTSCH LEHREN LERNEN
: Aufgaben, Übungen, Interaktion. ‒ Goethe-Institut München: Klett-Langenscheidt, 2014. ‒ 184 S