Просодичні особливості сучасної німецької реклами
Ключові слова:
озвучений рекламний текст, інтонація, пауза, динамічні патаметри мовленняАнотація
Стаття висвітлює результати експериментально-фонетичного дослідження, спрямованого на вивчення закономірностей просодичного оформлення сучасних рекламних текстів. На основі слухового й акустичного аналізів встановлено перцептивні й акустичні параметри інтонації у сучасній озвученій німецькомовній рекламі.
Посилання
Гусева С. И. Коммуникативная перспектива высказывания и реализация сегментных единиц: дисс. … д-ра филол. наук : 10.02.19 / Гусева Светлана Ивановна. – СПб., 2001. – 430 с.
Essen О. Grundzüge der hochdeutschen Satzintonation / O. von Essen. – Düsseldorf: A. Herrn Verlag, 1964. – 123 S.
Steriopolo O. Intonation als Komplexphänomen / O. Steriopolo // Germanistik in der Ukraine 4. Kiew, 2009. – S. 75–86.
Stock E. Text und Intonation / E. Stock // Sprachwissenschaft. Bd. 21, Heft 2, 1996. – S. 211–240.