Впровадження Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти на заняттях з німецької мови як іноземної в Національному університеті Монголії
Ключові слова:
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, викладання іноземної мови у закладах вищої освіти, міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність, мовні рівні, зміст навчання іноземної мовиАнотація
У статті йдеться про застосування Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти за межами Європи, а саме в Азії, Монголії, з урахуванням національних рамкових умов у закладах вищої освіти. За результатами двох проєктів, ініційованих Національним університетом Монголії (National University of Mongolia), представлена спроба узгодити особливості навчання німецької мови як іноземної із Загальноєвропейськими мовними рівнями.
Посилання
Standards for Foreign Language Learning: Preparing for the 21st Century. (1996).
National Standards in Foreign Language Education Project, Yonkers, NY.
Riemer, C., Fandrych, C., Hufeisen, B., & Krumm, H.-J. (2010). Perspektiven und
Schwerpunkte des Faches Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. In H.-J. Krumm,
C. Fandrych, B. Hufeisen, & C. Riemer (Eds.), Handbücher zur Sprach- und
Kommunikationswissenschaft: Vol. 1. Deutsch als Fremd- und Zweitsprache. Ein
internationales Handbuch (S. 1-18). Berlin/New York: de Gruyter.
Trim, J., North, B., Coste D.,. (2001). Gemeinsamer Europäischer Referenzrahmen für
Sprachen: lernen, lehren, beurteilen. München: Klett-Langenscheidt GmbH.