Очне та онлайн-навчання на уроках німецької мови як іноземної: виклики для вчителів та студентів
Ключові слова:
традиційне заняття з іноземної мови, дистанційне навчання, змішана форма навчання, заняття в онлайн-форматі, дидактичні принципиАнотація
У статті йдеться про сучасні форми проведення занять з німецької мови як другої іноземної: дистанційне навчання, змішану форму навчання (Blended Learning), традиційне заняття в онлайн-форматі. Порівнюються способи реалізації принципів навчання, компетентностей викладача, його ролі в різних формах навчання німецької мови, дидактичні принципи, які є основою для успішного викладання німецької мови як другої іноземної
Посилання
Bett, K., & Gaiser, B. (2010). Lehrszenarien. Erhältlich unter http://www.eteaching.org/
lehrszenarien/vorlesung/diskussion/emoderation.pdf
Handbuch hybrides Sprachenlernen. Erhältlich unter https://lernen.goethe.de/moodle/
mod/book/view.php?id=73656350&chapterid=20807633
Kleppin, K. (2004). Bei dem Lehrer kann man ja nichts lernen. Zur Unterstützung
von Motivation durch Sprachlernberatung. Zeitschrift für Interkulturellen Fremdsprachenunterricht [online], 9(2). Erhältlich unter http://www.ualberta.ca/
~german/ejournal/Kleppin2.htm.
Otte, M. (2002). Der Trainer als Moderator: das Trainerbild im Wandel? In Ulrich Bernath
(Hrsg.), Online Tutorien. Beiträge zum Spezialkongress “Distance Learning” der
AG-F im Rahmen der LEARNTEC (S. 21–32). Oldenburg: Bibliotheks- und
Informationssystems der Universität Oldenburg.
Rösler, D., Würffel, N. (2014). Lernmaterialien und Medien. DLL 5. München: KlettLangenscheidt.
Zawacki, O. (2002). Wandel der Tutorenfunktion in einer neuen Form des Fernstudiums.
In Ulrich Bernath (Hrsg.), Online Tutorien. Beiträge zum Spezialkongress “Distance
Learning” der AG-F im Rahmen der LEARNTEC (S. 33–45). Oldenburg: Bibliotheksund Informationssystems der Universität Oldenburg