Робота в групах на уроках німецької мови як засіб активізації студентів

Автор(и)

  • Марія Іванова Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Ukraine

Ключові слова:

групова робота, соціальні форми, активізація роботи на уроці, мотивація навчальної діяльності, метод викладання

Анотація

Мотивація та активність учнів під час уроку відіграє визначну роль в досягненні результату, адже вмотивовані учні більш налаштовані на роботу, що впливає на їхню безпосередню активність. При активному виконанні завдань збільшується кількість виконаних завдань на уроці, також підвищується потенціал засвоєння вивченого матеріалу.
Метою даної роботи є висвітлення переваг та недоліків використання групової роботи на уроці німецької мови, обґрунтування функцій та впливу групової роботи на активізацію учнів під час уроку німецької мови.

Посилання

Вєтохов, О. В. (2004). Важлива складова комунікативної активності учнів. Іноземні

мови в навчальних закладах, 4, 76–84.

Гусак, Т. (2006). Методологія викладання іноземних мов. Рідна школа, 2, 58-62.

Ключковська, І. М. (2005). Інноваційні підходи у викладанні іноземних мов у вищих

технічних навчальних закладах. В Сучасні проблеми лінгвістики та навчання

іноземних мов у контексті Болонського процесу (с. 67–69). Хмельницький:

ХНУ.

Ярошенко, О. Г. (1997). Групова навчальна діяльність школярів: теорія і методика.

Київ: Партнер.

Dietrich, G. (1969). Bildungswirkungen des Gruppenunterrichts. München: Ehrenwirth

Verlag.

Funk, H., Kuhn, Ch., Skiba, D., Spaniel-Weise, D. (2014). Deutsch lehren lernen.

München: Klett-Langenscheidt.

Gudjons, H. (2006). Neue Unterrichtskultur – veränderte Lehrerrolle. Bad Heilbrunn:

Verlag Julius Klinkhardt.

Meyer, H. (1987). Unterrichtsmethoden II: Praxisband. Berlin: Cornelsen Verlag Scriptor.

Slotta, G. (1954). Die Praxis des Gruppenunterrichtes und ihre Grundlagen. Bremen: Manz

& Lange.

Underwood, M. (1999). Effective Class Management. London, New York. Longman.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-24

Номер

Розділ

МЕТОДИКА / ДИДАКТИКА