Смайлики та кінеграми як невербальні засоби вираження експресивності в німецькомовному спілкуванні Інтернет-комунікації
Ключові слова:
емоція, емотивність, вербалізація, емотикон, смайл, кінеграма, емодзіАнотація
Статтю присвячено вивченню засобів невербальної реалізації емотивності в мові сучасної молоді на прикладі спілкування в мережі Інтернет. Досліджується історія вивчення емоцій з точки зору лінгвістики. Характеризуються різні класифікаційні системи відомих вчених та їх методології. Розглядаються засоби вираження емоцій в невербальному середовищі спілкування. В статті також досліджуються графічні засоби вираження
емотивності в сучасній Інтернет-комунікації.
Посилання
Изард, К. (2000). Психология эмоций. Санкт-Петербург: Питер.
Изард, К. (2008). Эмоции человека. Москва: Директ-Медиа.
Каомодзи: японские смайлики. Взято из http://kaomoji.ru.
Шаховский, В. И. (1987). Категоризация эмоций в лексико-семантической систеие
языка [монография]. Воронеж: Воронежский государственный университет.
Шаховский, В. И. (2008). Лингвистическая теория эмоций. Москва: Гнозис.
Keine Beziehungserfahrung mit 30. Woran liegt das? Elite-Partner. Retrieved from
https://community.elitepartner.de/forum/frage/keine-beziehungserfahrung-mit-30-
woran-liegt-das.84771/
Smileys: Bedeutung und Beispiele der Zeichen. Karriere-Bibel. Retrieved from