LITERATURUNTERRICHT NACH GERHARD HAAS: DANIEL KEHLMANNS RUHM IM HANDLUNGS- UND PRODUKTIONSORIENTIERTEN LITERATURUNTERRICHT – EIN UNTERRICHTSENTWURF ZUR VERBINDUNG ZWISCHEN LITERATURVORLAGE UND VERFILMUNG
DOI:
https://doi.org/10.32589/2408-9885.2021.16.260067Ключові слова:
заняття з німецької мови як іноземної, діяльнісно-орієнтований підхід, проєкт уроку, Герхард Хаас, Даніель КельманнАнотація
Стаття презентує теоретичні засади, емпіричний досвід та практично орієнтоване
дидактично-методичне підґрунтя для підготовки та проведення заняття з німецької мови
як іноземної з використанням сучасної німецької літератури у вищих закладах освіти.
Дослідження, проведене авторками статті, базується на залученні до матеріалу заняття
роману “Ruhm” (2009) сучасного німецького письменника Даніеля Кельманна та екранізованої адаптації цього роману режисера Ізабель Клеефельд (2012), включає розробку окремих
завдань із урахуванням засад діяльнісно-орієнтованого підходу Герхарда Хааса та їх
апробацію. Апробація проводилася на заняттях зі студентами-лінгвістами кафедри ТПП
німецької мови Національного технічного університету України “КПІ” імені Ігоря Сікорського
(Київ, Україна) та зі студентами-інженерами Киргизько-німецького інституту прикладної
інформатики (Бішкек, Киргизстан).